Velg en side

 Regnskapssystemer

Nytt selskap?
Det å finne riktig regnskapssystem er kanskje det viktiste man gjør når man starter en bedrift. Vi hjelper deg med å finne riktig regnskapssystem til det du skal drive med, nå og fremover.

Full fart?
Er du i full drift i dag, men ser at det går mye tid vekk til manuelt arbeid? Kunne bedriften vært mer effektiv?
Vi hjelper deg med å se på rutinene du har i dag, om de kan forbedres og automatiseres gjennom regnskapssystemet du har i dag, eller om det lønner seg å gå over til et nyere, enklere og mer automatisk system, med sømløs integrasjon til andre løsninger du har i bedriften.
Det er ofte enklere og mer rimelig enn du tror!

Ta kontakt, vi har vært borti i de aller fleste regnskapssystemene som finns i markedet i dag.

Vi har løsningene du trenger.

Om du jobber i ny-startet, liten, mellomstor eller stor bedrift, så har vi løsninger som passer for deg.
Vi har regnskapsystemer som kan brukes fra PC, nettbrett og mobil, vi har serverløsninger og alt i skyen.
La oss hjelpe deg med å finne den løsningen som er akkurat, perfekt for deg.
Ikke gå for en dårlig løsning, der du må tilpasse deg bruken etter systemet, finn et system som er tilpasset deg.
Da er mye gjort og du kan glede deg over, å få til mer innen ditt fagfelt.

La oss hjelpe deg dit du skal!

Full oversikt

Med blant annet 24SevenOffice får din bedrift et kraftig ERP-system med alt fra CRM, Økonomi- og Regnskapsprogram, Prosjektstyring, Timeregistrering, Rapportering, Reiseregning til Lønn. Du har full kontroll over bedriftens prosesser fra A til Å – i ett ferdig integrert system.

Skybasert

Systemet er 100% skybasert, der kunder kan jobbe effektivt og holde seg oppdatert fra både laptop, nettbrett og mobil – uansett om ansatte er på farten eller på kontoret.

Fleksibelt

Det er helt fleksibelt hvilken funksjonalitet din bedrift – og hver enkelt ansatt skal ha tilgang til. Systemet er skalerbart, hvilket betyr at du enkelt kan oppgradere, legge til nye brukere og integrere nye tjenester i takt med hvordan bedriften utvikler seg.

Vi tilbyr en enkel prismodell, der du betaler per bruker, per måned – noe som gir din bedrift forutsigbare kostnader og full fleksibilitet.

«Alt» på en plass!

  • Økonomi- og Regnskapsprogram
  • CRM
  • Prosjekt & Timer
  • Mobil
  • Lønn

I tillegg finner du diverse samhandlingsløsninger integrert i modulene som kalender, filer, epost med mer.

Hva kan vi hjelpe deg med?