Velg en side

 Reskontro

«Hvor mye har vi utestående nå?»
«Hvem har betalt hva?»

La oss hjelpe deg å sette opp automatiske løsninger fra faktura til mottak av penger i bank, så du alltid har riktig oversikt.
Å få inn penger, er jo en stor del av det å drive bedrift på en god måte.

Du har full kontroll når alle inn- og utbetalinger matches automatisk mot reskontro i 24SevenOffice. Dette betinger naturligvis at integrasjon mot Bank er satt opp, dette hjelper vi deg med.

Vi hjelper deg å sette opp reskontroen, slik at du enkelt kan se hvem som har betalt og hvor mye som er utestående, nå!
Med automatikk, blir veldig mye av det som mange gjør manuelt i dag (kryssing av innbetaling i bank mot reskontro i fakturasystemet) gjort uten at du merker det, spar tid, penger og frustrasjoner. La oss hjelpe deg å sette opp din reskontro på best mulig måte opp mot din bankforbidelse.

I nyere tid har det blitt aktualisert å kunne sende ut faktura – og motta faktura fra samme selskap. Derfor har 24SevenOffice kun en kontakt i CRM per organisasjonsnummer som har både kundereskontro – og leverandørreskontro. Føringer på disse styres gjennom valg av 1500 og 2400.

Reskontro er satt opp slik at lukkede poster forsvinner automatisk. Å innledningsvis kun få et oversiktsbilde over de postene som er åpne – gjør at brukere får en ryddig og oversiktlig reskontro.

Det er enkelt å lenke poster mot hverandre – både i bokføringsmodulen og i CRM.

Hva kan vi hjelpe deg med?